Recreëren op en rond Buitenplaats De Hildenberg

9 Holes A-status Golfbaan

Tussen de woningen op BuItenplaats De Hildenberg ligt een 9-holes A-status golfbaan. De baan kent aantrekkelijke hoogteverschillen, uitdagende waterpartijen, bunkers en duinachtige zandverstuivingen. Een verrassing voor menig bezoekende golfer!

Inmiddels is de baan - door uitbreiding en renovatie - uitgegroeid tot tot een volwaardige 9-holes wedstrijdbaan. Golfbaanarchitect Alan Rijks heeft met de uitbreiding een goede aansluiting gecreëerd op de natuurlijke omgeving en de bestaande baan.

De golfbaan beschikt over uitstekende oefenfaciliteiten, waaronder een ruime, overdekte driving range, diverse chip- en putgebieden en 3 serieuze oefenholes. Voor zowel de beginnende als de ervaren golfer biedt Golfpark De Hildenberg een fraaie uitdaging!

9 Holes Pitch & Put baan

Gelegen op Golfpark de Hildenberg ligt eveneens een mooie 9 holes pitch en put baan. Een leuke activiteit die heel geschikt is als familie of vriendenuitje of bijvoorbeeld een personeelsdag met collega’s. Het spelplezier staat voorop! De afstanden variëren van 35 tot circa 100 meter en een ronde van 9 holes duurt circa 1,5 uur.

Lekker naar buiten!

Buitenplaats De Hildenberg ligt net buiten Appelscha, op een prachtige locatie met het Nationaal Park Het Drents-Friese Wold naast de deur. Appelscha is gelegen op de grens van Friesland en Drenthe, en hoort bij de provincie Friesland. Bos, heide en zand is allemaal op loopafstand en biedt mogelijkheden volop voor een fijne boswandeling, fietstochten en nog veel meer.

In de winter als er sneeuw ligt is de Buitenplaats net een ansichtkaart... En wat denk je van een kop warme chocomelk na een wandeling in de sneeuw.

Meer informatie over mogelijkheden in de omgeving vindt u op de website van Tourist Info Appelscha